GUATEMALA 2012

Hej! Ja nu är jag ute på en liten resa igen eller iofs har svårt att tro att ni få som läser min blogg inte visste detta.

Vi lämnade oss ett Sverige bakom oss på nyårsafton. Jag hade lite problem med mina biljetter men det löste sig väl framme i Berlin där första bytet skulle ske. Vi han uppleva både ett eller flera epilepcianfall. Väl framme i Usa verkade tog vi planet vidare mot Guatemala City. Där vi kom att spendera nyårsnatten. Vi kom till någon "bargata" och intog varsin öl och skålade hej-villt-inte-alls. Dagen efter begav vi oss till finaste San Pedro. Detta stället blev jag helt förälskad i förra gången och det känns väldigt kul att vara tillbaka. Som jag skrev till min Ellen, springer indianerna runt knuten och har en vacker sjö i anslutning till byn. Vi pluggar en vecka nu och bor därav i en värdfamilj. Fadern i huset är konstnär och huset har därför en atelje. Jag diggar verkligen familjen. Nu ska vi strax bege oss till en liten salsa lektion som skolan erbjuder! puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Monika

Va kul med salsa. Hoppas att du kan dela med dig av nya kunskaper väl hemma igen. Kram M

2012-01-07 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0