en mysig helg!

Mammas helg spenderades i varberg. Jag kan gladeligen säga att jag har blivit frälst av träning igen.

Åh, vad det slog mig hur roligt och hur mycket jag älskar att träna. Jag blev väldigt nostalgisk från hur hårt man tränade på mellanstadiet. Hur som helst, det blev som sagt massa träning och lite badande också!

Nu börjar resan så sakta närma sig. Ska nog ta lite sprutor imorgon. Verkligen massa saker att fixa med lite visum och grejer. Håller på att kolla massa utbildningar till nästa höst, jag är nästan helt hundra att jag ska plugga i någon form, sen om det är en kurs eller en folkhögskola.  Har hittat både en utbildning och en folkhögskola som verkar vara riktigt intressant. Så nu ska jag och min kära far åka till Malmö om en månad, riktigt skoj!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0