en blandning mellan himmel och helvete

Nu drar bloggandet igång igen!

Undra varför? - Jo, nu väntar en underbar resa igen! En lång sådan!

Den 22:a november ska jag packa mina eller ja vissa av mina tillhörigheter och bege mig mig till mexico, närmare bestämt Cancun!

Där kommer jag och Emma mötas upp av Josse och Lisa. Den 2:a december går planet vidare till Cuba. Den 15:e går planet vidare mot Guatemala!

Vad som händer sedan är väl att ta sig neråt på kontinenten och sedan slutligen nå Argentina i aprill. Sedan väntar Thailand och Indien för min och Emmas del !

 

We're caught in a trap
I can't walk out
Because I love you too much baby
Why can't you see 
What you're doing to me
When you don't believe a word I say?
We can't go on together 
With suspicious minds
And we can't build our dreams
On suspicious minds

Älskar dig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0