hej!

Det här var ett tag sedan allt!

Mitt liv är bra tycker jag.

Mitt liv som skapare är kul!

Mitt liv som Stockholmare är trevligt!

Skolan är verkligen jätte mysig. Trevligt folk osv.
Har dock varit i Borås denna veckan. Kändes lite trist att åka tillbaka idag men nu känner jag att det ändå är relativt rätt ! Känns skumt att jag bara ska bo här 2,5 månad till sedan bär det av till Borås i sommar å i höst väntar ju Norge.

" När tre blev en, en idioti av förnekelser. Ett hjärta med ett huvudmål. En ensam själ med en ritad månad för att glömma där tejpen egentligen sitter. Tankar som fördes bort och blev dina igen. Allas solar delade bara du och jag igen under samma stad. Trappan ger oss våra svar Älskling"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0