Vuxen(poäng)?

Igår var det åter brännan.

Frågan är fortfarande : Vem fan är Dupre ? ( läs med en gnutta spanska inlevelse TACK)

Dagen grydde på ett tillfredställande sätt med frulle och Josse åt i gladan ro hjortronsylt som marmelad!

nu börjar Stockholm kännas spännande igen. Blir rädd när jag tänker hur mina funderingar går så mycket upp och ner hela tiden.

Hur som helst har jag idag knepat med internetbanken.. bättre sent än aldrig.. Skålar in min kommande 20 årsdag med detta teknologiska påfund.. Känner mig flera hästlängder bort från min fars åstadkommanden gällande bankärenden för han har ju inte ens ett bankomatkort , hur man nu har lyckats komma undan med det!?

Ikväll var det ost och inte alls vin kväll med Familjen samt Empa :)


Har inte fått något packat alls idag men hm måste VERKLIGEN gå upp så brutalt tidigt i morgon annars kommer jag inte hinna med allt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0