vilken bra dag!

Åh vad glad jag är!

Har haft en så bra dag verkligen.. Fick mycket gjort när jag pluggade, vilket känns lite lätare när jag tänker över mitt val..
Var på en trevlig fika..
När jag sedan kom hem, fick jag en intervju om ett jobb på Fredag..men jag ska på utbildning också på Söndag och jobba på Måndag.. Har jag fått det då? För hon uttryckte det precis så eller menar hon om dem är nöjda med mig på Fredag? Haha eller det är klart jag fattar att dem måste gilla mig på Fredag för att jag ska få det men a du förstår!?


I morgon ska jag försöka hård plugga !


Paz på er

Kommentarer
Postat av: Emelie

en lycklig dag för oss båda igår. grattis!!!

2010-01-21 @ 15:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0