sagan om...

....2009!

Herregud vilket jäkla år !

- där allt hände!

Jag känner att jag måste skriva denna för att spara å ta lärdom av och ¨återinspireras av.

* Han vara skit kär och ha pojkvän
* Pojkvännen flyttar utomlands
* Regn och depp och mycket plugg.
* Ett besök hos denne personen i MADRID
*åter mycket plugg
*amsterdam med älskade Emma och Josse. Vi går ut på en middag och festar med förmodligen världens mest specielle chef. Som blir så förtjust i Josse att han ger ett halsband i " äkta guld" från Iran ( som hon sedan ger till sin mamma, som numera är favoriten i hennes bijouteriesamling. Denne man började också varje mening i princip med : In germany....
* Sedan vankades det Halmstads mys.
* Sedan flyttade stycket rött hem
* Det blev bal och REGN! men jävligt kul
* Dagen efter var det Tuve goma.
* sen väntade världens underbaraste student. Med en skapligt nöjd Frida.
* sommaren kan sedan sammanfattas med HJÄRTSORG, Träggårn. JOBB på tre ställen. VIN. Thorsten Flinck å massa fina vänner.
* Berlin besök
* Åter jobb
*Paris för pappa.
* JOBB

* ååååå mina två bästa månader i mitt liv. Costa Rica Och USA --Sol, spanska, Costarikan, strand, människomöten i massvis, BAMBO JAM, rånad x 2, machetehotad, vattenfall, sjukhusbesked, Denguiefeber å nästintill dödsbesked -> halsinflamation.
storstad, shopping, kartläsning, såg vart vår kära hippierörelse startade, fängelse besök, cyklade över Golden Gatebron.

* Hem..... Jobb




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0