Konstpaus?

Jobbar , Jobbar å Jobbar nu förtiden!

Det växer inom mig!  Hur värderar du dig själv?

Hinner inte hända så mycket roligt i mitt liv just nu..

Typ jöbb hela tiden!!!

Frida ska åka hem från jobbet.. vi har en tidpunkt vid ca halv tre på natten? Hon sätter på bilen å får hjälp att skrapa den.. Jag hör ljud som låter som att något kokar och sipprar.. Jag kopplar ju klart att det är motorn å Therese tror sig hålla med.. Jag börjar mer å mer bli orolig.. HERREGUD tänk om motorn kokar söndar.. Jag försöker hålla mig lugn. Vi åker sakta vidare.. Då tittar jag på radion. Då är det P1 som har någon relax-timme med avslappningsmusik.. Byter snabbt knal!

¨sakta och trögt!

Flyttar till Stockholm på söndag. Nej.. Jag har inte fattat det överhuvudtaget!

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0