Godnatt!

Första skoldagen avklarad!
Gud!! Verkligen frågetecken om jag kommer fortsätta!!

Jag trodde jag hade kommit in i filosof tänkandet någorlunda efter att ha lästa A samt B på gymnasiet men där fick jag en sko i magen? Nä inte riktigt så.. så dåligt gick det faktiskt inte..

Vi kör ett exempel..


" Man skulle kunna se sanninghetsläran ungefär som 1/2 , 1/4, 1/8, 1/16 : 1!! "

EH, Okej?

" Vi kommer framtill att det inte finns någon rörelse" ( spännande låt höra tänkte jag)
-> Starten på rörelsen är A och slutet är B.. Men däremellan är d samt c!!

Vad i hela friden?? PRECIS så !! Jag har INGEN frid i mitt huvud.. Sa Friden Frida!!

I morgon blir det mys i gröndahl med mina sötingar till kussar :)

Måste köpa böcker till kursen med.. Får väl ge det några gånger.. annars är det väl bara att hoppa av om det känns omöjligt/ onödigt/ hjälplöst osv.

Äsch Pura Vida.. ville skriva för jag är ju faktiskt i Costa Rica men det slog mig att jag befinner mig i Stockholm.. Men man kan nog fixa en fysisk och psykisk Pura Vida känsla här med!!

Josse mitt hjärta har idag bokat London biljett för min räkning! Å vad kul vi kommer ha hos (? ) Kära Rebecca och Carro :)

( Förlåt kära mor och far att jag inte berättat detta) För ni läser väl min blogg nu förtiden?

Nä nu måste jag sova! Farmor ska ha hantverkare här i morgon och detta kan summeras med uppgång uppskattningsvis 7!

Puss på er kära ni!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jasså, du ska till london du :) Glidare...:) Haha, det var så jag kände på gymnasiet det där med filosofi. Första lektionen, ställde hon fram en stol och sa. vad är det här?

En stol!!

Näe, det är det inte bla bla bla.... å massa trams.

jag såg ju att det var en stol så dä så!!! det var bara molekyler å bla bla bla....

hoppas du gillar kursen i alla fall och att du har det bra hos farmor. Kraaam

2010-01-19 @ 17:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0