tres semanas

dagarna och uppenbarligen veckorna gar fort fram. Jag trivs fortfarande som fisken i vattnet.

allt ar sa bast har. kraven ar inte stora och man far kanna sig liten igen. Vad menar jag da? Jo , de jag umgas med anvander inga telefoner man bestammer darfor  nar vi ska ses , mycket skont. Det ar ocksa helt underbart nar man ar pa stranden och man ser nagon som ser intressant ut att prata ar det bara att ga fram och satta sig. trodde inte jag skulle vara sadan men kulturen liksom smittar av sig. Det ar precis som nar man var liten och hade sett en tjej eller killa leka i tradgarden en dag och man nagon vecka efterat gick tillbaka for att se om man sag denna personen. jag alskar det, pretto livet existerar inte har. Nu sitter jag har och lyssnar pa lite latino rebell texter med manu chao han ar bast!

Min favorit krog har heter Bambo Jam! helt klart bast! helt underbart stalle! Mycket reggae och stallet ser ut som en blandning av traggan i boras och en stuga i fjallen! Tank massa rullande latinohofter pa det! Me gusta

Drygt en vecka kvar till jag slutar skolan sen vet i katten vad som hander. trivs ju sa bra har i Quepos sa kanske stannar nagra dagar till.

Dykningsstudierna rullar pa! Vadret ar fortfarande inget vidare.


En sista halsning lyder : Frida vill inte tillbaka till Sverige!

PURA VIDA!

Kommentarer
Postat av: emma

Emma vill att Frida ska komma hem !!!

2009-10-24 @ 10:26:51
Postat av: Frida

<3

2009-10-24 @ 20:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0