Sondag


Idag ar jag grymt trott och jag vet inte riktigt men men.

Om man ser till helgen sa har den varit fin.

Kanske borde tillagga en detalj angaende ranet blev jag av med exakt 235 colones ( hade precis pengar till en bussresa) vilket motsvarar 4 KR! haha fatta vad besviken han màste blivit. Han fick ju dock en iPod tambien och alla mina skolbocker :/ och min bikini det kunde han ju naturligtvis inte missa.

I lordags och fredags var det fest, det var trevligt. Nu kanner jag dock  att jag borde nog forsoka dra ner pa festandet eftersom vi har  gjort det nastan varje dag.

Helgens vader har varit av finaste sort, VARMT OCH SOLIGT , annars brukar det nastan bara vara varmt och lite halv mulet och en gnutta regn.

Forovrigt! det roligaste!
Jag traffade en kille med namnet Mauritsuis! FRUKTANSVART KUL NAMN! se nedan hur maka vi ser ut

dag tre

Kommentarer
Postat av: Emelie Samuelsson

Underbart att se lite kort också det är ju absolut inte så att man längtar dit :)

Njuuut nu tjejen kramar emelie

2009-10-12 @ 11:42:06
URL: http://emeliesamuelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0