Ranad

Haha ja nu har man blivit ranad!

Handelsen agde rum pa kvallen vaskan min stod nagon meter bakom mig dar jag satt pa stranden, jag vander mig om och DAR SER JAG EN 20 aring som griper tag i min vaska jag och mr surfare springer allt vad vi kunde men icke! vi sprang till polisen som rakade ligga precis dar men da ska jag sta dar och beratta mina personuppgifter innan vi tog en ride med polisbilen! ofta man inte aker pa en gang om man anda skulle ut och fara?

haha jaja sadant hander! Ikvall blir det ladiesnight med massa billiga goda ol. Har ar det inga 50 kronors ol pa krogen direkt utan snarare for en 10:a

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas det inte var något viktigt som försvann, ta hand om dig Kram

2009-10-09 @ 21:34:56
URL: http://emeliesamuelsson.blogspot.com
Postat av: Johan

Rånad fy, av ditt "haha" att döma blev du inte av med något ovärdeligt eller? Hehe kul att få åka lite polisbil i alla fall, även om det var någon timme för sent... Ha d kul på ladies night! kram

2009-10-09 @ 21:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0