Nej, Dengue!





Nu har jag inte skrivit pa nagra dagar.
I gar var en ganska dalig dag.

Det borjade med en dykarlektion. Fick gront har ( naturligtvis badade jag i en pool Johan, forlat att jag inte berattade detta! Eller rattare sagt jag har blont har med grona partier/ slingor.

Inte nog med det nar jag sedan ska ga till skolan gar jag pa den relativt smala men farliga vagen till skolan. Da kommer en bil till motes. Eftersom detta ar just i en kurva ska jag forsoka ga in mot kanten som i detta fall rakar vara en ranna. Ratt som det ar gor jag varldens vurpa och ligger rak lang i rannan.

Haha bilen stannar och mannen fragar : Que pasa? 

jag responderar genom en min som ser ut hej jag ar inte har ifran och jag ar blast och till svar : HEEEEHEE , bien bien.


Vid skolan matade jag sma fina apor med lite banan.

Sen akte jag till stranden. men dar slutade det inte sa bra jag var helt yr och kandes som jag skulle svimma. Min larare trodde jag hade denguefeber och efter det som hande pa stranden akte jag till sjukhuset. Har haft jatte ont i kroppen och kannts som jag haft feber och mina ogon har varkt. Mycket riktigt nar jag hade gjort alla tester dar sa fick jag beskedet att yes.

I morgon ska jag tillbaka och gora nya tester. Jag hoppas for allt i mitt liv att jag har den battre varianten. Annars ja da blir det minst sagt inte kul :/


Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Johan

Grönt hår? Fiskade du alger eller? :) Trodde annars att vattnet var blått...

Haha du får inte stirra på snygga costaricaner när de kör! Det kan vara ren trafikfara =)

Hoppas det går bra hos läkaren imorn, hör av dig och berätta hur det gick!

Krya på dig nu!!

Kramar

2009-10-24 @ 20:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0