El fin de semana!

Nu var det helg igen.

Denna veckan har varit fin ocksa men dessvarre ar jag lite mindre nojd med min larare denna gangen.

haha tankte unna mig att klaga lite som ni redan marker att jag inlett med. Jag ar fortfarande inte brun , kanske inte sa konstigt med tanke pa att det nastan bara ar VARMT har och inte soligt och alltid regn fran typ klockan 1/2 pa dagen. Lite trist men men.

Min " madre- tica" rotar i mina grejer vilket jag ser som lite jobbigt. Jaha hm kanns konstigt nu att det bara ar 2 veckor kvar i familjen och studerandet.

I helgen ska jag ta det fruktansvart lugnt, dock ut en liten svang idag. I morgon ska jag bege mig till vattenfallen och hoppa lite med min  " INSTRUKTOR" haha.
Blir nog nagra fina timmar

Ska forsoka bli battre pa att ta lite kort.

Jag ar sa forvirrad over vad jag ska gora i var. Hade jag haft en ombokningsbar biljett hade jag stannat langre.

PUSS pa er! saknar er mina fina vanner och familjen om ni laser detta



Kommentarer
Postat av: Monika

Hej Frida. Mamman i familjen vill säkert ha koll på hur mycket pengar du gör åt. Kanske tror att du köper knark och gömmer i byrålådan?????. Sköt om dig gumman och ha det bra. Många kramar hemifrån.

2009-10-17 @ 23:26:59
Postat av: josse

klart vi läser ! saknar dig på hemmaplan <3

haha otur med vädret asså! Hoppas instruktörn har "återfunnit" balansen för övrigt. PUSS

2009-10-18 @ 17:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0