Costa Rica

Antligen ar jag har! Sa underbart ar det verkligen!

Jag borjar med forsta dagen som var en mycket konstig dag!

Jag TOG INTE MED mitt PASS! Nar mamma till och med konstaterar - Nej Frida, du har det inte! Da forstar jag att herregud jag har det INTE!!! Tacka min kara bror som pyste fram!


Det var en mycket lang resa och nar jag slutligen nadde Quepos som ar min kommande bostad i en manad var klockan lokal tid ca 12 vilket ar 8  sverige.

Dagen efter dvs 2 oktober var det bara regn for hela slanen vilket resulterade i boklasning hela dagen och en hel del stapplande menngar utbytta med Carmen Co.

3: oktober var vadret nagot batttre sa jag vagade mig ut pa en promme. jag skulle ga till "stranden" vilket snarare kom att visa sig vara en hamn. ju langre ner jag kommer traffar jag pa allt skummare folk. DET slutar med att en snubbe med en liknande ALADIN-SVARD narmar sig och han slar detta tillhygge i sin hand och utbrister med en nagot tafatt blick : HOW DO YOU DO? 

Kommentarer
Postat av: Johan

Kul å se att bloggen är igång och att funnit dig till rätta hos Carmen. Hur verkar skolan då, några roliga kursare?

Haha vad hände med den sabelviftande Aladdinsnubben sen då?

Ha sa kul syrran!

Kram

2009-10-06 @ 23:34:51
Postat av: Victor

Tuffing :)

2009-10-07 @ 21:49:08
Postat av: josse

hahaha

2009-10-09 @ 13:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0