San Francisco

Vilken fin stad kan jag saga sa har over en varm choklad!

i lordags var det lite tittning pa sjolejon, chinatown och en svang lite mer in mot staden. Det gick blocks ner och blocks upp. Var nog pa sprang fran ungefar 9-19 sa det lar vara nagra (mil)?

Sedan laddas det om med lite paus fran gaendet for att sedan bege sig ut pa lite vin, trevligt sallskap och trevlig stad! Bra kombo

I sondags vaknade en trott Frida. Vagade sig in i frukostsalen och for att motas av rostat brod, det var ett tag
sedan. Sedan akte jag upp i det fina hippikvarteren, mycket intressant och fint. Affarerna dar var inte att leka med.

Idag begav jag mig till kara Alcatraz, dar snackar vi utsickt pa SF, man forstar ju att det kan inte ha gjort fangarna dar speciellt mycket lyckligare!

Na nu ska det sovas, godnatt!

Kommentarer
Postat av: emelie

Det känns som att jag är med på resan :) Så nu har du sett Height Ashbury eller heter det så hmmm... Alcatraz gillade jag starkt wohooo. Men hallå det finns ju andra affärer än där. Tex Nike town och och den gigantiska levi´s affären kul att batra kika men antar att du redan gjort haha. Blir nostalgiskt när jag tänker på all underbar shopping som finns, du borde ju gilla forever 21, Abercrombie & Fitch, Old Navy åååhhhhh vill med! Det måste ju finnas massa scrapbooking också hihi åh dit ska jag åka i sommar, det fick jag för mig nu. Ha det toppen fridus puss o kram

2009-11-17 @ 21:15:05
Postat av: Victor

Hippie-Frida =)

2009-11-18 @ 00:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0