Oj hemma en vecka

Jaha nu har en vecka fortskridigt sedan jag kom hem.
Jag känner en märklig sak. Jag kan inte riktigt greppa något. Jag vill ha något nytt i mitt liv. Jag saknar Costa Rica livet. Den lättsamhet i det landet känns svår att förstå hur vackert det är.

Jag har nu tagit ett beslut. Jag ska flytta till Stockholm i Januari. Där ska jag bo i ett halvår, känns som en bra start.

Nu sitter jag och lyssnar på gammal musik. Musiken som jag lyssnade på under min första hälft som artonåring. Jag drömmer mig bort och minns hur denna vinter och vår var bland det lyckligaste jag upplevt. Jag fick vandra runt på krogen, mötte en under person som jag delade hjärta med och livet var allmänt bäst.



kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0