min fard!

Oj nu har det hant mycket det sista.

Nu mera reser jag runt.

Jag reser med Mr surfare. Vi anlande till huvudstaden eller aa Alajuela. Dar sov vi en natt. Dar sov vi hos hans farbror och faster. Dar visades jag runt och det var prat om giftemal och grejer haha. Sa nu tror de paret att jag ska gifta mig med honom, hjalp vad sker? Jag blev flickvannen dar for hela slanten!

Sedan begav vi oss till La Fortuna eller snarare Los Angelos som ar en by som ligger strax intill. Igar skadade vi vulkanen och badade i hotsprings. Det var trevligt!

Jag har blivit sjuk igen och har feber. Da har Mr herren gatt och fatt tand problem och har atit upp hela min karta ALVEDON, det ar ju inte sant! Jag far val ga och inforskaffa mig lite asperina som det sa roligt heter pa spanska.

Antagligen stannar vi har tva dagar till och sedan spenderar torsdagen i San Jose for att sedan bege mig till San Francisco pa fredag.

Just nu kanns det lite smatt konstigt att nar jag atervander hem till Sverige har mamma och pappa paborjat var flytt, jag som faktiskt saknar just mitt rum en liten svang, vi ska ju faktiskt bara flytta till lagenheten bredvid.

MASTE BARA SAGA DETTA GOTT FOLK!

For ca en vecka sedan badade jag sa glatt i havet. Det kommer en gigantisk vag och jag gar ner i vattnet som man bor gora, jag kanner hur jag snurrar runt i vattnet och jag kanner plotsligt hur mina bikinitrosor snabbt glider snabbare och snabbare langs mina ben och det gar inte ATT STOPPA! Dem slungas ivag och dar star jag i vattnet HELT UTANTROSOR! Jag och Jossan skrattade sa vi skulle do. Jossan springer in och sager till Johanna som sprmger ut i vattnet raddande med ett par trosor hon hade med sig.





Kommentarer
Postat av: emelie s

haha den som inga trosor har den får gå med rompen bar:)

visst var hot springsen goa åt ni den där buffén med?

njuuut nu pussen

2009-11-11 @ 21:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0