Dag 5

Oj, Jag var tvungen att rakna sa fort har det fortskridigt!

Idag har jag haft en mysig dag i Golden Gate Park. Kikade in en Japansk tradgard och en Botanisk variant och ett minnesmarke for Aids.

Nu ar det andra dagen jag ser en pundare som gor en underskrifts  insamling for att legalisera hash. Denna man har da en hjalm pa sig! Tror han sig se mer serios ut nar han bar hjalm eller vad ar det har om? Haha

Kopte mig lite garn idag och en virk(nal)?, tanke att det far bli min sysselsattning pa flyget hem. Tanken ar att det ska bli en halsduk och projektet ar paborjat!

Sedan var det middag med en tjej har pa hostelet. Vi besokte ett stalle som heter Cheesecake factory, gott gott.

Na, nu maste det borjas virkas lite

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK :D:D Du verkar ha det underbart! När åker du hem? Hur mycsiga bilder som helst ju! Vill med vara där!!

2009-11-18 @ 21:40:20
Postat av: Emma Brandmark

TACK :D:D Du verkar ha det underbart! När åker du hem? Hur mycsiga bilder som helst ju! Vill med vara där!!



2009-11-18 @ 21:40:53
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0